-
Zwroty i reklamacje
ZWROTY
1. Zamawiający może zrezygnować z towaru kupionego w terminie 14 dni bez konieczności podawania przyczyny.
2. W przypadku podjęcia decyzji o zwrocie, Zamawiający kontaktuje się z Obsługą Sklepu Internetowego drogą mailową: biuro@wmparts.pl i odsyła na swój koszt i ryzyko niespełniający oczekiwań produkt na adres: WM PARTS S.C. ul. Metalowców 6, 44-109 Gliwice.
3. Zamawiający zobowiązany jest do odesłania towaru należycie zapakowanego i zabezpieczonego wraz z wypełnionym Oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość oraz otrzymanym dokumentem sprzedaży (faktura, paragon).
4. Zwracany towar musi spełniać następujące wymagania:
5. Jeśli wszystkie wyżej wymienione warunki zwrotu towaru zostaną spełnione, zwrot pieniędzy w wysokości ceny odesłanego towaru, nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie do 14 dni, poprzez uznanie rachunku bankowego, z którego Zamawiający dokonał zapłaty za towar lub rachunku bankowego podanego przez Zamawiającego na formularzu Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
3. Do reklamowanego towaru prosimy dołączyć formularz reklamacyjny wraz z otrzymanym dokumentem sprzedaży. Reklamacja powinna zawierać opis wady oraz dzień jej powstania.
4. Towar nie może nosić śladów próby samodzielnej naprawy.
5. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep Internetowy przesyłki z reklamowanym produktem.
6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie, zgodnie z opcją wybraną przez Zamawiającego, naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów danego towaru), Zamawiający otrzyma zwrot równowartości ceny produktu.
7. Wysyłka naprawionego lub wymienionego gwarancyjnie towaru następuje na koszt Sklepu Internetowego.
2. W przypadku podjęcia decyzji o zwrocie, Zamawiający kontaktuje się z Obsługą Sklepu Internetowego drogą mailową: biuro@wmparts.pl i odsyła na swój koszt i ryzyko niespełniający oczekiwań produkt na adres: WM PARTS S.C. ul. Metalowców 6, 44-109 Gliwice.
3. Zamawiający zobowiązany jest do odesłania towaru należycie zapakowanego i zabezpieczonego wraz z wypełnionym Oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość oraz otrzymanym dokumentem sprzedaży (faktura, paragon).
4. Zwracany towar musi spełniać następujące wymagania:
- nie może nosić jakichkolwiek śladów używania
- musi być kompletny
- nie może być zniszczony w żaden inny sposób
5. Jeśli wszystkie wyżej wymienione warunki zwrotu towaru zostaną spełnione, zwrot pieniędzy w wysokości ceny odesłanego towaru, nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie do 14 dni, poprzez uznanie rachunku bankowego, z którego Zamawiający dokonał zapłaty za towar lub rachunku bankowego podanego przez Zamawiającego na formularzu Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
REKLAMACJE
1. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, otwierania należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. Spisanie protokołu szkody jest obowiązkiem kuriera i nie może on odmówić jego spisania.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru Zamawiający znajdzie w nim wady, ma prawo, po uprzednim skontaktowaniu się z Obsługą Sklepu Internetowego drogą mailową: biuro@wmparts.pl wysłać wadliwy produkt na adres WM PARTS S.C. ul. Metalowców 6, 44-109 Gliwice.3. Do reklamowanego towaru prosimy dołączyć formularz reklamacyjny wraz z otrzymanym dokumentem sprzedaży. Reklamacja powinna zawierać opis wady oraz dzień jej powstania.
4. Towar nie może nosić śladów próby samodzielnej naprawy.
5. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep Internetowy przesyłki z reklamowanym produktem.
6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie, zgodnie z opcją wybraną przez Zamawiającego, naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów danego towaru), Zamawiający otrzyma zwrot równowartości ceny produktu.
7. Wysyłka naprawionego lub wymienionego gwarancyjnie towaru następuje na koszt Sklepu Internetowego.